Als ondernemer van een (eigen)productbedrijf merk je dat klanten steeds veeleisender worden, en dat het product samen met service en onderhoud, prestatie van de machine als één geheel moet worden aangeboden en geleverd (een totaal oplossing). Het baart je zorgen over het feit dat je veel technische kennis over producten(ontwikkeling) in huis hebt, maar te weinig kennis over klantgerichtheid, het ontwikkelen van de juiste service en daar een goed verdienmodel aan vast te hangen. Je wilt graag professionaliseren van after-sales partner naar toegevoegde waarde partner zodat jouw klantrelaties voor de toekomst bestendig worden.
Zhinno helpt je inzicht te krijgen in het professioneel ontwikkelen van Service & Onderhoud en deze samen te vertalen naar de praktijk. Het eindresultaat is een tevreden klant en meer omzet met meer marge. Zhinno is gespecialiseerd in het innoveren en vernieuwen van Service & Onderhoud voor productbedrijven.
Vind hier het AANBOD en WERKWIJZE van Zhinno.
Sinds 10 jaar onderzoekt Zhinno de (MKB) transitie van product naar een meer dienstenbedrijf i.s.m de VU. Servitization is de officiële naam voor deze transitie. Klik hier voor meer kennis en informatie over Servitization in het MKB.